OSTIRALA 27

Kaixo berriro!!!! Gaurrrrr OSTIRALA!!! 




Eskubian dauden jarri ditugun jolasak denbora librea duzuenean egiteko dira, ez dira egunero egin behar. Nahi duenak egin ditzake.

Asteburuaren aurretik, ohar batzuk gogoratu nahi dizkizuegu:
1. Egunez egun bidaltzen ditugun lanak proposamenak dira, zuen eskuetan geratzen dira denak egin edo ez, bakoitzak hartuko diezue neurria lanari.
2. Irakasleek gure emailez bidaltzeko zerbait zehatza eskatzen badizuegu, blogean jarriko dugu.

ATZO ETA GAURKO ERRONKA (NAHI IZANEZ GERO EGITEKO): 

Egun bat gehiago duzue erronka egiteko, nahi izanez gero grabatu eta guri bidali! Animo !


Bideoa ikusteko hemen klikatu: ostegun eta ostiraleko erronka





Orain bai, aste bukatzeko egin behar dituzuen lanak hemen aurkezten dizkizuegu:

Euskera:

1. Grabaketa: Maddi gozozalea (126. orr.) eta Hau desastrea (127. orr. 5. ariketa) irakurri eta koadernoan testua osatu. Bietariko bat aukeratu eta gehien gustatzen zaizuna gurasoen mobilarekin edo ordenagailuarekin grabatu. Ondoren, animatzen bazara zure euskerako irakasleari bidali emailez!

Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: Maddi gozozalea eta Hau desastrea

Mate:

Ariketak koadernoan egin. 

1. 154. orrialdeko lauki urdina irakurri-ulertu.
Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: Lauki urdina

2. Ariketak
   - 153. orr. 7. arik. Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 153. orr. 7. arik
   - 154. orr. 1. arik. Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 154. orr. 1. arik
   - 157. orr. 3. eta 6. arik. Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 157. orr. 3. eta 6. arik



Lengua:

Hoy vais a hacer una manualidad, vais a crear vuestro propio diario. Para ello, tenéis que ver el vídeo que está debajo y luego seguir los pasos que indica para hacerlo.

Si no alguien no tiene cartulina de color, puede hacerlo con una hoja blanca en la portada. Además de la portada, debéis colocar cuatro hojas, en el vídeo se ven solo tres. Después de hacerlo, deberéis decorar la portada. ¡Seguro que conseguiréis hacer unas portadas super bonitas!


English:

Hello!

The activities you have to do in English you will find them on kuaderno.com in the section "my assigments", on the home page.

Remember that tomorrow is the last day for "Sara learns to cook" activity, and Saturday is the last day for "How to inflate a balloon in a bottle" science activity.

To finish the elephant and  the mouse booklet you will have one more week, and remember that you can illustrate what you have understood through drawings, text or both.

From now on, in the exercises of kuaderno.com you will find a small dictionary at the top of the exercise so that you can consult the words that you do not understand.

Enjoy!

https://travelers.miltoneducation.com/


OSTEGUNA 26

Kaixo!!!! 

Zer moduz zabiltzate?? Gu hemen gaude berriz lanean jarraitzeko gogoz!

Arlo bakoitza aurkeztu aurretik, ohar batzuk gogoratu nahi dizkizuegu:
1. Blog honetan proposatzen diren ariketak, zuek koadernoan egin behar dituzue.
2. Guk zerbait zuzentzeko eskatzen baldin badizuegu, blog honetan zehaztuko dugu. Ez da beharrezkoa den-dena bidaltzea.
3. Egunero, lanen azalpenaren azpian, etxean egiteko jarduera desberdin bat aurkezten dizuegu, hori ere ikusi! Agian batzuek ez duzue egin nahi, baina ikusi gutxienez egun bakoitzean zer proposatzen dugun. Jarduera batzuk familian egiteko oso aproposak dira! 
Gaurko jardueraren pista bat hau da: ✋✌👍👏👊👋✊☝ (Bukaeran dago dena azalduta)


Orain bai, arlo bakoitzeko osteguneko lanak hemen aurkezten dizkizuegu:


Euskera:

1. Nor-nori ariketak, 126. orrialdeko 2. eta 3. ariketak. Koadernoan erantzun.
    Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 126. orrialdeko 2. eta 3. ariketak

2. Idazmena: 121. orrialdeko 7. ariketa. Imaginatu zuk taberna bat duzula, egun horretako menua idatzi polit-polita eta apaindu. Liburuan lauki beltzean agertzen den eredua begiratu. Koadernoan idatzi.
Adi! Ez duzue astebeteko menua idatzi behar, bakarrik eguneko menua. 
    Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 121. orrialdeko 7. ariketa


Mate:

1. Zenbakien kaxak. Ariketa

2. Denbora

    - 152. orr. lauki urdina irakurri eta ulertu. Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: Lauki urdina
    - 152. orrialdeko 2. ariketa. Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 152. orrialdeko 2. ariketa

 3. Bi zifrako zatiketak (fitxa osasagarria) bi zatiketa egin. Fitxa osagarria ikusteko hemen klikatu: fitxa osagarria

Lengua:

Esta semana en Lengua  Castellana trabajaremos la lectura y la composición escrita. Hoy toca escribir un poco como el martes y como ayer.

1. Para la composición escrita: tenéis el documento "Juego de la imaginación" con el que vais a hacer volar vuestra imaginación. Documento: Juego de la imaginación
Tenéis 27 situaciones imaginativas. Hoy elige una diferente que no hayas elegido hasta ahora y responde a esa situación creando un texto escrito en el cuaderno de 5-10 líneas de extensión.

Antes de ponerte a escribir en el cuaderno, piensa lo que quieres contar, cómo vas a ordenar las ideas... Y cuando te pongas a escribir, presta atención a la ortografía (mayúsculas...), signos de puntuación (puntos...), separación de las palabras y a la presentación, preséntalo de forma clara, limpia y colorida.

(Solo clases 4.B, 4.C, 4.D: ayer nos mandasteis muchos más resumen de Rita o trabajos para añadir en el portfolio de Rita, ¡genial! Los que faltáis, cuando terminéis de leer el libro, no olvidéis mandarnos el resumen o lo que habéis creado para el portfolio nuestro correo. Marijo y Ana.)
English:

Hello!

The activities you have to do in English you will find them on kuaderno.com in the section "my assigments", on the home page.

Remember that tomorrow is the last day for "Sara learns to cook" activity, and Saturday is the last day for "How to inflate a balloon in a bottle" science activity.

To finish the elephant and  the mouse booklet you will have one more week, and remember that you can illustrate what you have understood through drawings, text or both.

From now on, in the exercises of kuaderno.com you will find a small dictionary at the top of the exercise so that you can consult the words that you do not understand.

Enjoy!

https://travelers.miltoneducation.com/


GAURKO ERRONKA (NAHI IZANEZ GERO EGITEKO): 

Zuek ere etxean erronka egiten baduzue, nahi izanez gero grabatu eta guri bidali! Animo erronkarekin!

Bideoa ikusteko hemen klikatu: osteguneko erronka




ASTEAZKENA 25

Kaixo lagunak! 🙋🙋🙋🙋

Zer moduz moldatu zineten atzo blogarekin? Lana egunez egun edukita errazagoa egin al zaizue?

Gu hemen gaude berriz lanean jarraitzeko gogoz! Jarraian dauden lanak, ASTEAZKENEAN, martxoaren 25ean, egiteko dira.

Guk hemen zuek egiteko ariketak zintzilikatzen ditugu, ez dira inprimatu behar, galdera irakurri eta koadernoan erantzun. Norbaiti arloren batean libururen bat falta bazaio, ahal dugun heinean liburuko ariketen argazkiak igotzen joango gara, egunez egun behar duzuena, denek material guztia edukitzeko.








Euskera: 

1. Eskolara bidean irakurgaia 118. orrialdean eta horko 4 galderak erantzun koadernoan
    Etxean liburua ez baduzue, hemen klikatu: Irakurgaia eta galderak

2. Entzumena: Eskolara oinez entzungaia 119. orrialdean, 5 ariketa. Esaldiak egia edo gezurra diren erantzun koadernoan.
    Entzungaia hemen daukazue: Eskolara oinez
    Etxean liburua ez baduzue, hemen klikatu: Eskolara oinez jarduera

3. 119 orrialdeko 8. ariketa pentsatu, ez duzue koadernoan idatzi behar, pentsatu bakarrik.
    Etxean liburua ez baduzue, hemen klikatu: Herritartasuna


Mate:


1. 10 desberdintasunak aurkitu. Ariketa

2. Dirua:
    - 151. orr. 5. ariketa
     Etxean liburua ez baduzue, hemen klikatu: 151. orr. 5. ariketa

    - 161. orr. 1., 2. eta 3. ariketak
    Etxean liburua ez baduzue, hemen klikatu: 161. orr. 1., 2. eta 3. ariketak

3. Buruz kalkulatu:
    - 159. orr. 1., 2. eta 3. ariketak
    Etxean liburua ez baduzue, hemen klikatu: 159. orr. 1., 2. eta 3. ariketak



Lengua:

Esta semana en Lengua  Castellana trabajaremos la lectura y la composición escrita.

(Solo clases 4.B y 4.D: algunos me habéis mandado el resumen de Rita o trabajos para añadir en el portfolio de Rita, ¡muy bien! Los que faltáis, cuando terminéis de leer el libro, no olvidéis mandarme el resumen o lo que habéis creado para el portfolio a mi correo. Ana.)
Hoy toca leer y escribir un poco.

1. Para la lectura: leer el cortito parágrafo de la dicha de lectura e interpretar el mapa. Después, responder a las preguntas 4 preguntas en el cuaderno. Esta es la lectura: Ficha de lectura

2. Para la composición escrita: como ayer, tenéis el documento "Juego de la imaginación" con el que vais a hacer volar vuestra imaginación. Documento: Juego de la imaginación
Tenéis 27 situaciones imaginativas. Hoy elige una situación diferente, no puede ser la misma situación que elegiste ayer y responde a esa situación creando un texto escrito en el cuaderno de 5-7 líneas de extensión.

Debéis seguir las mismas pautas todos los días: antes de ponerte a escribir en el cuaderno, piensa lo que quieres contar, cómo vas a ordenar las ideas... Y cuando te pongas a escribir, presta atención a la ortografía (mayúsculas...), signos de puntuación (puntos...), separación de las palabras y a la presentación, preséntalo de forma clara, limpia y colorida.

English:

Hello!

The work you have to do in English in the next two weeks you will find on kuaderno.com in the section "my assigments", on the home page.

Each one will take a different rhythm and therefore, you will find three assignments. You will have between one and two weeks to complete them.

Apart of English, we usually have an hour of science and an hour of art, so we will have the opportunity to carry out some experiments and you will be able to show your artistic qualities.

From today, in the exercises of kuaderno.com you will find a small dictionary at the top of the exercise so that you can consult the words that you do not understand.

Enjoy!

https://travelers.miltoneducation.com/

Asteazkena ondo bukatzeko, nahi izanez gero, familian yoga euskaraz egitea proposatzen dizuegu! Ea gustatzen zaizuen bideoan proposatzen dena! 😍😀



ASTEARTEA 24


Kaixo lagunak! 😀😜😛

Hemendik aurrera arlo desberdinetako lanak hemen jartzen joango gara egunez egun zuek egun bakoitzean zer egin behar duzuen jakiteko.

Urdinez dauden hitzen gainean klikatu behar duzu jarduera horretan behar duzun entzungaia, ariketa edo galderak ikusteko. Animo, pixkanaka ikasten joango gara!


Arloak aurkezten joango gara eta zuei lanak jartzen. Proposatzen diren jardueretan zerbait idatzi behar bada, arlo horretako koadernoan idatzi. 







Euskera:

1. Daniela pirata entzunaldia eta bere ariketak

     - Entzunaldia entzuteko hemen klikatu: Entzunaldia
     - Ariketak deskargatzeko hemen klikatu: Ariketa
       Ariketak koadernoan egin.

2. Eskolako mahaiak irakurgaia: Irakurgaia
    Erantzuna koadernoan idatzi, mahai bakoitza koadernoan margotu eta esan norena den.

Mate:


1. Zein zenbakia naiz: Ariketa
    Ariketa hau pentsatu, ez da idatzi behar.

2. Dirua:   
    BADAKIGU GELA BATZUETAN MATEMATIKAKO LIBURUAK EZ DITUZUELA ERAMAN, HEMEN JARRIKO DIZKIZUEGU. EA ONDO IKUSTEKO AUKERA DUZUEN!
    - 150.orr. 1.arik egin koadernoan: Ariketa
    - 51.orr.2.arik. eta 4.arik ( batuketa bat eta kenketa bat aukeratu) egin koadernoan: Ariketak

3. Bi zifrako zenbakiak (fitxa osagarria) bi zatiketa egin. Fitxa osagarria hemen: fitxa osagarria
    Bi aukeratu, koadernoan kopiatu eta egin.


Lengua:

Esta semana en Lengua  Castellana trabajaremos la lectura y la composición escrita. Hoy toca escribir un poco.

1. Para la composición escrita: tenéis el documento "Juego de la imaginación", con el que vais a hacer volar vuestra imaginación. Documento: Juego de la imaginación
Tenéis 27 situaciones imaginativas. Hoy elige una y responde a esa situación creando un texto escrito en el cuaderno de 5-10 líneas de extensión.

Antes de ponerte a escribir en el cuaderno, piensa lo que quieres contar, cómo vas a ordenar las ideas... Y cuando te pongas a escribir, presta atención a la ortografía (mayúsculas...), signos de puntuación (puntos...), separación de las palabras y a la presentación, preséntalo de forma clara, limpia y colorida.

English:

Hello!

The work you have to do in English in the next two weeks you will find on kuaderno.com in the section "my assigments", on the home page.

Each one will take a different rhythm and therefore, you will find three assignments. You will have between one and two weeks to complete them.

Apart of English, we usually have an hour of science and an hour of art, so we will have the opportunity to carry out some experiments and you will be able to show your artistic qualities.

From today, in the exercises of kuaderno.com you will find a small dictionary at the top of the exercise so that you can consult the words that you do not understand.

Enjoy!

https://travelers.miltoneducation.com/

Sasoian nago, ondo pasa!

Bideoa ikusteko esteka hau da: 1.Jolasak. Puxikak. Etxean aktibo mantendu.