OSTEGUNA 26

Kaixo!!!! 

Zer moduz zabiltzate?? Gu hemen gaude berriz lanean jarraitzeko gogoz!

Arlo bakoitza aurkeztu aurretik, ohar batzuk gogoratu nahi dizkizuegu:
1. Blog honetan proposatzen diren ariketak, zuek koadernoan egin behar dituzue.
2. Guk zerbait zuzentzeko eskatzen baldin badizuegu, blog honetan zehaztuko dugu. Ez da beharrezkoa den-dena bidaltzea.
3. Egunero, lanen azalpenaren azpian, etxean egiteko jarduera desberdin bat aurkezten dizuegu, hori ere ikusi! Agian batzuek ez duzue egin nahi, baina ikusi gutxienez egun bakoitzean zer proposatzen dugun. Jarduera batzuk familian egiteko oso aproposak dira! 
Gaurko jardueraren pista bat hau da: ✋✌馃憤馃憦馃憡馃憢✊☝ (Bukaeran dago dena azalduta)


Orain bai, arlo bakoitzeko osteguneko lanak hemen aurkezten dizkizuegu:


Euskera:

1. Nor-nori ariketak, 126. orrialdeko 2. eta 3. ariketak. Koadernoan erantzun.
    Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 126. orrialdeko 2. eta 3. ariketak

2. Idazmena: 121. orrialdeko 7. ariketa. Imaginatu zuk taberna bat duzula, egun horretako menua idatzi polit-polita eta apaindu. Liburuan lauki beltzean agertzen den eredua begiratu. Koadernoan idatzi.
Adi! Ez duzue astebeteko menua idatzi behar, bakarrik eguneko menua. 
    Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 121. orrialdeko 7. ariketa


Mate:

1. Zenbakien kaxak. Ariketa

2. Denbora

    - 152. orr. lauki urdina irakurri eta ulertu. Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: Lauki urdina
    - 152. orrialdeko 2. ariketa. Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 152. orrialdeko 2. ariketa

 3. Bi zifrako zatiketak (fitxa osasagarria) bi zatiketa egin. Fitxa osagarria ikusteko hemen klikatu: fitxa osagarria

Lengua:

Esta semana en Lengua  Castellana trabajaremos la lectura y la composici贸n escrita. Hoy toca escribir un poco como el martes y como ayer.

1. Para la composici贸n escrita: ten茅is el documento "Juego de la imaginaci贸n" con el que vais a hacer volar vuestra imaginaci贸n. Documento: Juego de la imaginaci贸n
Ten茅is 27 situaciones imaginativas. Hoy elige una diferente que no hayas elegido hasta ahora y responde a esa situaci贸n creando un texto escrito en el cuaderno de 5-10 l铆neas de extensi贸n.

Antes de ponerte a escribir en el cuaderno, piensa lo que quieres contar, c贸mo vas a ordenar las ideas... Y cuando te pongas a escribir, presta atenci贸n a la ortograf铆a (may煤sculas...), signos de puntuaci贸n (puntos...), separaci贸n de las palabras y a la presentaci贸n, pres茅ntalo de forma clara, limpia y colorida.

(Solo clases 4.B, 4.C, 4.D: ayer nos mandasteis muchos m谩s resumen de Rita o trabajos para a帽adir en el portfolio de Rita, ¡genial! Los que falt谩is, cuando termin茅is de leer el libro, no olvid茅is mandarnos el resumen o lo que hab茅is creado para el portfolio nuestro correo. Marijo y Ana.)
English:

Hello!

The activities you have to do in English you will find them on kuaderno.com in the section "my assigments", on the home page.

Remember that tomorrow is the last day for "Sara learns to cook" activity, and Saturday is the last day for "How to inflate a balloon in a bottle" science activity.

To finish the elephant and  the mouse booklet you will have one more week, and remember that you can illustrate what you have understood through drawings, text or both.

From now on, in the exercises of kuaderno.com you will find a small dictionary at the top of the exercise so that you can consult the words that you do not understand.

Enjoy!

https://travelers.miltoneducation.com/


GAURKO ERRONKA (NAHI IZANEZ GERO EGITEKO): 

Zuek ere etxean erronka egiten baduzue, nahi izanez gero grabatu eta guri bidali! Animo erronkarekin!

Bideoa ikusteko hemen klikatu: osteguneko erronka