OPORRAK

Kaixo denei!!!

Iadanik, hiru aste pasa ditugu egoera berezi honetan eta denok asko ikasi dugu; eskertu nahiko genuke egin duzuen ahalegin guztiarengatik.


Bihartik aurrera oporrak izango dituzue. Guk ez dugu etxeko lanik bidaliko. Hortaz, aprobetxatu irakurtzeko, orain landutako taulak birpasatzeko eta nola ez, ongi eta atseden hartzeko.

Hurrengo egunetan, etxean egon beharko zarenez, nahi duenarentzat link batzuk bidaltzen dizkizuegu jolaserako. Aukeratu zuen ustez, egokienak direnak zuentzako! Norbaiti bidalitako zerbait egiteko geratzen bazaio ere aprobetxatu!


Blogaren eskubian dituzuen ariketak, bideoak... egun hauetan egin nahi badituzue horretarako dira, ez dira beharrezkoak, proposamenak dira soilik.

Hemen beste batzuk jarri dizkizuegu.

English: 

Choose one of those songs and fill in the gaps with the missing words, then correct it by looking the answers on the next page. 

1. FRIDAY I´M IN LOVE           ABESTIA
2. LEMON TREE                         ABESTIA


Optional holiday activities:





You can also work with the rest of the songs you have not done before when you are on holidays.


Ea bueltan eskolan elkar ikusten dugun!         

EGUN HAUETARAKO LANAK

Kaixo, azkenean ostirala iritsi da! Oporrak iritsi dira!!!



Gaur, 4. mailako irakasleok zuekin bideo-deiak egingo ditugu. Sartzeko gonbidapena bakoitzaren tutoreak bidaliko dizue ordu horretan.

Horretarako beheran agertzen dira gela bakoitzeko ordutegiak. Aukera bat baino gehiago baldin badaude, zuek aukeratu.

Hauek dira ordutegiak:

4.A: 10:30ean, 12:30ean eta 15:30ean

4.B: 11:00tan (Aurretik akats bat zegoen)

4.C: 11:00tan eta 16:00etan

4.D: 11:00tan

Egun hauetarako lanak hementxe dituzue! Gaur ez baduzue guztia bukatzen lasai, bukatu gabe geratzen zaizuena nahi baduzue pixkanaka oporretan bukatu.



Egun on programa!

Etxean eguna ondo asteko, eskolan Egun On programan egiten dugun bezala, gaur pentsatzeko bideo bat ikustea proposatzen dizuegu. Ondoren, beheran azaltzen diren pentsatzeko ariketa horiek egin, ez duzue ezer idatzi behar. 





Pentsatzeko ariketa: ez duzue koadernoan idatzi behar. Bideoa ikusi eta gero, galdera hauek pentsatu eta gurasoekin komentatu:
- Zer ikusi dut?
- Nik zer pentsatzen dut?
- Nik zer galdetzen diot neure buruari?



Atzoko asmakizunen erantzunak:
      1.- 24 triangelu daude (ikusi bideoa):
  https://www.antena3.com/liopardo/memes/cuantos-triangulos-hay-en-esta-imagen_201707245a9569420cf2052ee3bf83fd.html

Beste bideoa bat erantzuna egiaztatzeko: bideoa

       2.- Klipa da errepikatuta dagoena
       3.- 8=56
       4.-  ? = 43


Euskera:

1. Testua irakurri: Andeak (Eskubian testu bera agertzen da irudiekin Educaplay-en eginda. Bukaeran abesti oso berezia agertzen da. "El condor pasa" du izena)

2. Testuari buruzko galderei erantzun: Galderak 1-5, galderak 6-10


**** Gogoratu, atzo egin zenituzten txontxongiloekin Aste Santutik bueltan atzerkitxo bat prestatu beharko duzuela. Zuek erabakiko duzue nola nahiago duzuen, beraz oporretan hori pentsatu dezakezue.




Mate:


Gaur matematikako Tangrama zer den ikusiko dugu eta gure tangrama sortuko dugu! Zuek ba al dakizue zer den?

1. Irakurri Tangrama zer den: Irakurketa tangrama

2. Zuen tangrama eraiki. Horretarako, lehenengo testu hau irakurri: tangrama nola egin?

Ondoren, beheko bideo hau ikusi. Bideoa

3. Jarraian jarri dugun fitxako ariketak, Aste Santuan probatzen joan zaitezkete: Fitxa


Lengua

Hoy tenéis que elegir un trabalenguas de esta página web: http://www.rinconsolidario.org/palabrasamigas/pa/trabalenguas.htm

1. Copia el trabalenguas que has elegido en el diario que hemos creado.

2. Escribe debajo del trabalenguas porque has elegido ese trabalenguas y no otro y que es lo que más te ha gustado de ese trabalenguas.

3. Decora el trabalenguas en el diario, podéis hacer algún pequeño dibujo.


4. Lee el trabalenguas, prepáralo súper bien para contárselo a tu familia y cuando estés preparado, cuéntaselo a tu familia.


English: 

Choose one of those songs and fill in the gaps with the missing words, then correct it by looking the answers on the next page. 

1. FRIDAY I´M IN LOVE           ABESTIA
2. LEMON TREE                         ABESTIA


Optional holiday activities:




You can also work with the rest of the songs you have not done before when you are on holidays.










BIDEO-DEIAK

Bihar, 4. mailako irakasleok zuekin bideo-deiak egingo ditugu. Sartzeko gonbidapena bakoitzaren tutoreak bidaliko du ordu horretan.

Horretarako beheran agertzen dira gela bakoitzeko ordutegiak. Aukera bat baino gehiago baldin badago zuek aukeratu noiz nahiago duzuen.  

Hauek izango dira ordutegiak:

4.A: 10:30ean, 12:30ean eta 15:30ean
4.B: 11:00tan 
4.C: 11:00tan eta 16:00etan
4.D: 11:00tan

💻💻💻💻📱📱📱📱📱

OSTEGUNA 2

Egun gutxiago falta dira Aste Santuko oporretarako!!! Animo ostegunarekin!!!! 😀😀😀




Gaurko lanak hementxe!


Egun on programa!

Etxean eguna ondo asteko, eskolan Egun On programan egiten dugun bezala, gaur pentsatzeko ariketa batzuk buruz egitea proposatzen dizuegu, ez duzue ezer idatzi behar. Ez da beharrezkoa denak egitea, zuek aukeratu zeintzuk egin nahi dituzuen.

Pentsatzeko ariketa 1
Pentsatzeko ariketa 2
Pentsatzeko ariketa 3
Pentsatzeko ariketa 4



Natur

Honako hau denek egin behar duzue (4.A, 4.B, 4.C eta 4.D):

1. Bideoa arretaz ikusi




2. Gaur DIGESTIO APARATUA landuko dugu. Horretarako hemen aurkezten dizuegun fitxa honetako ariketak egin behar dituzueDigestio aparatua fitxa

Galderei erantzuteko informazioa leku desberdinetan begiratu dezakezue, zuen 4. mailako talde kooperatibo batzuek sortutako power pointetan edo hemen jarriko dizuegun liburu batean:


(Baten bat ikusteko zailtasuna baldin baduzue, atera eta sartu berriro linkean)

Hemen dauzkazue link batzuk galderen erantzunak bidaltzeko. Animo!



English:


Hello!

The activities you have to do in English you will find them on kuaderno.com in the section "my assigments", on the home page.

From now on, in the exercises of kuaderno.com you will find a small dictionary at the top of the exercise so that you can consult the words that you do not understand.

Enjoy!


Good luck!


Euskera:

Gaur euskeran eskulan polit bat egitea proposatzen dizuegu, zuek etxean erabiltzen ez dituzuen galtzerdi zaharrekin bi txontxongilo egitea! Bideoan ikusiko duzue begiak josten dituela, baina ez da beharrezkoa, kolarekin egin dezakezue. Ez da beharrezkoa berdin-berdina egitea, zuen irudimena ere martxan jarri!




Aurrerago, bi txontxongilo horiek antzerkitxoren bat prestatu beharko duzue, zuek erabaki nola nahiago duzuen, antzerkia idatzita edo antzerkia egin eta grabatuta.

ASTEAZKENA 1

Kaixo lagunak!!!

Aste honetan zuen lan asko jasotzen ari gara eta primeran ari zarete! Oso pozik gaude egiten ari zareten lanarekin!








Jarraian gaurko lanak bidaltzen dizkizuegu, baina hasi aurretik inkeste oraindik bete ez baduzue, mesedez bete.

INKESTA, SAKATU HEMEN!

Egun on programa!

Etxean eguna lasai lasai hasteko etxean erlaxazio ariketa hau egitea proposatzen dizuegu, eskolan egun on programan egiten dugun bezala.





Euskera:

1. Hasteko, ipuin osoa entzungo duzu: txorien kolorea

2. Ondoren, zuetako bakoitzari ipuinaren zati bat egokituko zaizue eta bertan agertzen denarekin marrazki bat egingo duzue, folio batean. Marrazkian, narratzaileak eta pertsonaiek esaten dutena gehitu dezakezue, komikian egiten den moduan.

Bakoitzak zein zati egin behar duzuen jakiteko hemen duzue:

4.A.- Bakoitzak zein atal egin behar duen ikusteko hemen klikatu: 4.A

4.B.- Bakoitzak zein atal egin behar duen ikusteko hemen klikatu: 4.B


4.C.- Bakoitzak zein atal egin behar duen ikusteko hemen klikatu: 4.C


4.D.- Bakoitzak zein atal egin behar duen ikusteko hemen klikatu: 4.D



Eskolara bueltatzen garenean, denok egindako marrazkiekin komiki erraldoia osatuko dugu. Denon komikia izango da! ANIMOOOO!!!! 

3. Aurreko asteko euskerako lanen erantzunak hemen bidaltzen dizkizuegu: Euskera erantzunak martxoaren 23-27


Mate:

1. Atzoko erantzunak hemen daude: astearteko erantzunak

2. Bideoa ikusi.





3. Bideoetan ikusitakoarekin orain zuek batuketa eta kenketa hauek egin behar dituzue.



Lengua:

1. Lectura: lee el texto de "La muerte de Akela" y responder a las preguntas. Después, responde a las preguntas en el cuaderno.
Esta es la lectura: lectura
Estas son las preguntas: preguntas


English:

Hello!

The activities you have to do in English you will find them on kuaderno.com in the section "my assigments", on the home page.

From now on, in the exercises of kuaderno.com you will find a small dictionary at the top of the exercise so that you can consult the words that you do not understand.

Enjoy!




Good luck!

LH 4.mailako blogaren inguruko inkesta

Galdetegi honen helburua ikasleen egunerokotasunean lan kantitate egokia bidaltzea eta euren aukeretara moldatzea da.



El objetivo de este formulario es medir la cantidad de trabajos a realizar por el alumnado en esta crisis del COVID19.





ASTEARTEA 31

Kaixo lagunok! Primeran ari zarete lanean!



















Honako lanak asteartekoak izango dira:


EGUNA ONDO HASTEKO, ARIKETA HAUEK EGIN BEHAR DITUZUE: 


Mate:

1. Atzoko mateko lanak zuzendu. Hemen dauzkazue erantzunak: erantzunak 1 eta erantzunak 2

2. Bi bideoak ikusi.







3. Bideoetan ikusitakoarekin orain zuek batuketa hauek egin behar dituzue.



Natur (Denek egin behar duzue, 4.A, 4.B, 4.C, 4.D):

(4.A eta 4.C gelako batzuek bakarrik bidali didazue zuen power pointa. Gaur blogean arnas aparatuarenak zintzilikatu ditut, baina arnas aparatua egin behar zenuten guztiok ez didazue orandik bidali. Animo! Zuen lanen zain gaude. Ana.)

ATZOKO POWER POINTAREKIN EMAIL BAT BIDALI IRAKASLEARI, FALTA ZARETENAK BAKARRIK: adelcastillo@herrikide.eus

Honako hau denek egin behar duzue (4.A, 4.B, 4.C eta 4.D):

Gaur ARNAS APARATUA landuko dugu. Horretarako hemen aurkezten dizuegun fitxa honetako ariketak egin behar dituzue: 


Galderei erantzuteko informazioa leku desberdinetan begiratu dezakezue, zuen 4. mailako talde kooperatibo batzuek sortutako power pointetan edo hemen jarriko dizuegun liburu batean:



Science:

In Science you'll have the whole week to do an experiment. The exercise is available in your kuaderno.com account in the "My assignments" section.

First of all, you have to watch the video as many times as you need and understand the experiment. Then you can try it yourselves.

Good luck!


Lengua


RITAREN LABURPENA BIDALI EZ DUZUENOK, LABURPENAREKIN EMAIL BAT BIDALI:
Ana: adelcastillo@herrikide.eus


Optional extra activities:

TODAY´S SONG (Listen and Complete): You have the exercise first and then the answers. Have you ever seen the rain    THE SONG: Creedance Clearwater Revival (have you ever seen the rain)

WORKSHEET: TIME FOR FUN!

ASTELEHENA 30

KAIXO!!!

Zer moduz zaudete asteburua pasa ondoren? Berriro prest lan egiteko?

Aste honetan egun bakoitzean lan gutxiago bidaltzen saiatuko gara, aurreko astean agian gehiagi bidaltzen genuen eta.

Arloak aurkeztu aurretik, animatu nahi dizuegu lenguan egin dituzuen diarioen argazkiak bidaltzea. Batzuk jaso ditugu eta oso oso politak dira! Blogean jasotzen ditugun diarioen argazkiak jartzen joango gara. Animatu!







Natur: (4.A eta 4.C gelakoek bakarrik)

4.A eta 4.C geletan Naturreko power pointak egiteko prestatuta genituen, baina hau gertatu zenean oraindik ordenagailuz egin gabe. Beraz, guk gaur, astelehenean, horiek egingo ditugu. Nik hemen jarriko ditudan materialak zuek gelan erabilitakoak dira eta ziur nago behin irakurrita gogoratuko zaretela. Bakoitzak diapositiba bat edo bi egingo ditu eta ondoren nik taldeka diapositiba horiek elkartuko ditut.

Bideo bat grabatu dut zuei laguntzeko. Hemen duzue bideoa:



4.A.- Bakoitzak zein atal egin behar duen ikusteko hemen klikatu: 4.A

4.C.- Bakoitzak zein atal egin behar duen ikusteko hemen klikatu: 4.C

Diapositiba bakoitzean zer jarri jakiteko argazkia: (Gainean klikatu hobeto ikusteko)



Euskera: (4.B eta 4.D gelakoek bakarrik)

1. Irakurketa liburuko 9. testua, 27. orr. 28. orr. eta 29. orr.

Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 9. testua


Mate:

Ariketak koadernoan egin. 

1. Ostiraleko mateko lanak zuzendu. Hemen dauzkazue erantzunak: erantzunak 1 eta erantzunak 2

2. Denbora-pasa: ariketa

3. Buruketa- 161. orr. 8. ariketa. Liburua etxean ez baduzu hemen klikatu: 161. orr. 8. ariketa



Lengua:

Leer un texto, libro o una noticia que vosotros y vosotras queráis en castellano. Si alguien quiere hacer un resumen en el diario que creasteis el viernes podéis hacer y los que querais nos mandáis a las profesoras.

English:

Hello!

The activities you have to do in English you will find them on kuaderno.com in the section "my assigments", on the home page.

From now on, in the exercises of kuaderno.com you will find a small dictionary at the top of the exercise so that you can consult the words that you do not understand.

Enjoy!

https://travelers.miltoneducation.com/

Optional extra activities:

TODAY´S SONG (Listen and Complete): You have the exercise first and then the answers. Have you ever seen the rain    THE SONG: Creedance Clearwater Revival (have you ever seen the rain)

WORKSHEET: TIME FOR FUN!


Science:

In Science you'll have the whole week to do an experiment. The exercise is available in your kuaderno.com account in the "My assignments" section.

First of all, you have to watch the video as many times as you need and understand the experiment. Then you can try it yourselves.

Good luck!