OSTIRALA 8

Kaixo, azkenean ostirala iritsi da!

Zer moduz joan da astea? Proposatutako lanak egin eta deskantsatzeko denbora izango duzue larunbata eta igandean. Animo!!


Animatu zuen lantxo politak gure partekatzera guk eskubiko zutabean zuen eskulan gehiago jartzeko!

Egun on programa!

Eguna etxean pozik hasteko gorputza mugituko dugu, bideoko abestiarekin dantzatzea proposatzen dizuegu. Gorputzak mugitu!




Mate:

1. Hasteko, asteazkeneko lanen erantzunak emango dizkizuegu, zuek egindako koaderno edo orrietan zuzendu. Hementxe erantzunak: asteazkeneko erantzunak

2. Gaurko prestatu dugun bideoa arretaz ikusi.




3. Bideoan ikusitakoa errepasatzeko galdetegi bat prestatu dugu. Gogoratu, hasieran zuen izen-abizenak jarri behar dituzuela, izena bakarrik jartzen duenak ez du balio eta bakoitzak behin bakarrik egin dezake. Norbaitek behin baino gehiago egiten badu, guk lehenengoa bakarrik hartzen dugu kontuan.


4. Gaur ostirala denez, eta lenguan lan gutxiago dagoenez, matematikan bi buruketa egingo dituzue. Animo!

1. buruketa: Oria ibaia aztertzera

2. buruketa: denboraren buruketa



Gazte:


¿Os acordáis de que teme estuvimos trabajando el miércoles? Hoy vamos a seguir con el tema de las diversiones, y vamos a leer un texto muy chulo. 


¿Habéis estado en Port Aventura? ¿Qué es lo que más os gusto? Hoy vamos a leer un texto sobre Port Aventura. ¡Seguro que os gusta!

1. Si queréis podéis ver este video:




2. Ahora vais a leer un texto sobre el parque de atracciones de PORT AVENTURA y vais a responder a unas preguntas.

Texto sobre Port Aventura: lectura (3. orrialdea ezin baduzue ondo irakurri, testua handitu eta ondo irakurriko duzue)

Actividades sobre la lectura: preguntas



Irakurketa: 

Irakurketa librea egingo duzue, zuek aukeratu zer irakurri: komiren bat, aldizkariren bat, egunkariko berriren bat, libururen bat... Etxeko leku lasai batean jarri eta lasai lasai irakurri. 

Gaur, irakurtzeko proposamen berri batekin gatoz. Goizean, lenguan Port Aventurari buruzko testu bat irakurtzen egon zarete, orain hemen Port Aventurari buruzko liburuxka bat jarriko dizuegu irakurri nahi duenarentzat: Port Aventurako liburuxka


Aukerakoa: 


Gaur aukeran MAGIA egitea proposatzen dizuegu! Behar dituzuen materialak familiari eskatu eta ondoren zuen gelan praktikatu. 

Prest duzunean, familiari aurkeztu! Ziur txundituta utziko dituzula!







OSTEGUNA 7

Kaixo lagunak!



Zer moduz atzo bideo-deiak? Animo, osteguna eta ostirala bakarrik geratzen direla!



Hementxe gaurko lanak:

Egun on programa!

Eguna etxean lasai hasteko, lehenengo bideoa martxan jarri, ondoren, zure logelako lurrean etzanda jarri eta bukatzeko, begiak itxi. Gozatu soinuaz eta eguna lasai-lasai hasi. 




Euskera:

Gaur hasteko, galdera batzuk ditugu zuentzako: Gustuko al dituzue txoriak? Zer txori mota ezagutzen dituzue? Etxean ba al duzue txoririk?

Gaur euskerako saioan horri buruzko lan pixka bat egingo dugu.

Gaurko saiorako guk prestatuko fitxa bat sortu dugu. Hala ere, fitxako gauzak guk gelan erabiltzen dugun euskerako liburutik aterata daude, liburua etxean baduzue, hortik begiratu dezakezue, 136., 137. eta 141. orrialdeetan.

Hementxe gaurko prestatu dugun fitxa: euskera Begira hor! fitxa

ANIMALIEN FITXA EGITEN DUENAK BERE IRAKASLEARI BIDALI BEHAR DIOZU, DRIVERA IGO EDO EMAILEZ.

Fitxa horretako jarduera egiteko, guk hemen, blogean, entzungaia eta Urdaibaiko paduraren zuzeneko bideo jarriko ditugu, fitxako ariketetan beharko dituzue eta. 

Entzungaia: Txangoa

Urdaibaieko zuzenekoa: 

ADI! Orain goizean gu zuzenekoa ikusten egon gara eta guk animali gehiago ateratzea espero genuen. Bideoan jartzen duen moduan, arratsaldean 18:00tan, bertako langile batek gaztelaniaz azalpen batzuk emango ditu zuzenean ikusten dituen animaliei buruz eta azalpen bera euskaraz 18:45. Ordu horretan etxean baldin bazaudete aprobetxatu interesgarria izango da eta!

Guk gaurko euskerako fitxan proposatutako azkeneko ariketa egiteko zailtasunak baldin badituzue, beste egun batean egin, momentu honetan animalia gutxi ateratzen direlako.




*** LAN GEHIAGO EGIN NAHI DUENARENTZAT (aukera bat da, ez da derrigorrezkoa denentzako): galdera batzuk pentsatzea proposatzen dizugu, nahi baduzu koadernoan idatzi.

- Txoriak kaioletan ikustea gustatzen al zaizu? Zergatik?

- Zure ustez txoriak aske egoteko zein da leku aproposena?


English:

Good morning!

We want to see your musical instruments booklets, so please put them on Drive. And if you have done the handmade musical instrument, share it too.

Today we are going to work on the computer. Look at the PowerPoint and listen to the audios on each slide. Then, read the sentences you have heard before. (Download the file to be able to listen the audios.) Peter and the wolf. Listen and read.

When you are done, complete these exercises. Peter and the wolf 6.

Good luck!


Irakurketa: 

Irakurketa librea egingo duzue, zuek aukeratu zer irakurri: komiren bat, aldizkariren bat, egunkariko berriren bat, libururen bat... Etxeko leku lasai batean jarri eta lasai lasai irakurri. 


Aukerakoa: 


Gaur aukera bazala esperimentu polit bat egitea proposatzen dizuegu. Animatu!

Hementxe: esnea jostagarri




ASTEAZKENA 6

Kaixo denoi!



Egunak aurrera doaz, baina guk gogoz jarraitzen dugu! 4. mailako irakasleok badakigu lan bikaina egiten ari zaretela. Zuen saiakerak eta esfortzuak hala erakusten du.


Gaur dakizuen bezala asteazkena da eta bideo-deiak dituzue tutoreekin! Zuen tutoreak jarriko dira zuekin kontaktuan zein ordutan egingo duzuen esateko.



Egun on programa!


Eguna etxean ondo hasteko, olerki bat entzutea proposatzen dizuegu.

Olerkia entzuteko hementxe klikatu: historia de un perro

 


Gazte:

Hoy vamos a hacer unas actividades del libro de lengua, páginas 80 y 81. Si no tenéis el libro en casa, no pasa nada, nosotras os vamos a poner los ejercicios en el blog.

LA PRIMERA ACTIVIDAD DE LENGUA DE HOY LA TIENES QUE SUBIR AL DRIVE O MANDÁRSELAS A TU PROFESORA DE LENGUA.

Hemos creado esta ficha para los que no tenéis el libro en casa: Las diversiones

En la tercera actividad, vais a escuchar esta audición: juego



Mate:

1. Lehenengo, hurrengo dokumentuko informazioa arretaz irakurri. Dokumentua hementxe: zenbaki dezimaldunak (hamartarrak)

2. Zenbaki dezimaldunak lantzen. Gaur liburuko ariketa batzuekin jarraituko dugu, dokumentu batean bildu ditugu zein ariketa egingo ditugun, baino etxean liburua baduzue hobeto, orrialdea begiratu eta liburuan irakurri ariketak.

Dokumentu horretan proposatzen den bigarren orrialdeko ariketa, lan gehiago egin nahi duenarentzat da. Lehenengoa, denentzat derrigorrez, bigarrena nahi duenarentzat.

Hementxe dokumentua: zenbaki dezimaldunak lantzen

3. Buruketa. Hementxe: Onintzaren bizkotxoa

BURUKETA HAU ZURE MATEMATIKAKO IRAKASLEARI BIDALI BEHAR DIOZU, DRIVERA IGO EDO EMAILEZ.




Irakurketa: 

Irakurketa librea egingo duzue, zuek aukeratu zer irakurri: komiren bat, aldizkariren bat, egunkariko berriren bat, libururen bat... Etxeko leku lasai batean jarri eta lasai lasai irakurri. 





ANIMO, ASTE ERDIA EGIN DUGULA!


ASTEARTEA 5

Kaixo lagunak! 



Zer moduz zaudete? Atzo batzuk liburu digitalak ikustea lortu zenuten, oso ondo! Hala ere, gogoratu, hori ez da beharrezkoa, nahi baduzue bakarrik erabili.

GAUR ARRATSALDEAN, 16:30TAN, SOINKETA ZUZENEAN EGINGO DUGU 4. MAILAKO IKASLE ETA IRAKASLEEK "MEET" APLIKAZIOAREN BIDEZ. Aurreko astean bezala, ordu horretan blogean sartu eta zuzeneko saiora sartzeko esteka jarriko dizuegu. Ordu horretan denak kiroleko arroparekin jantzita egon beharko zarete!

Aurreko asteko material berdina erabiliko dugu!




Natur

Gaur, Naturreko saioa hasteko, lehenengo bideo hau jarri, lurrean etzan, begiak itxi eta bi minutuz bideoko soinua entzun. Entzunaldia: soinuak entzun

Ondoren, fitxa bat egingo dugu, baina horretarako beheran dauden pausoak banaka jarraitu. Hementxe fitxa: Natur maiatzaren 5a. ERNE, EZIN DA EGIN PAUSOAK IRAKURRI GABE!

1. PAUSOA: Sarrerako galderak pentsatu.

2. PAUSOA: Fitxako "Zer dakizu ekosistema honi buruz?" ataleko galderari erantzun.

3.  PAUSOA: irakurketa testua arretaz bi aldiz irakurri, hementxe duzue: Basoa irakurketa. Ondoren, fitxako 3. ataleko galderei erantzun.

4. PAUSOA: Euskal Herriko basoetan askotan urtxintxak aurkitzen ditugu, horregatik gaur basoa landu dugunez abesti polit batekin bukatuko dugu.



5. LAN GEHIAGO EGIN NAHI DUENARENTZAT: animaliei buruz gehiago jakin nahi duenak, informazio interesgarria daukagu hementxe: basoa

Begia duten borobil gorrien gainean klikatuz gero, informazio horiek aurki ditzakezue.




English


Hello!

Remember that today you have to continue with the activity of last thursday, the booklet. When you are finished, shared using google drive.

And today´s second activity, is about to create a hand-made musical instrument. Watch the video,  create your own musical instrument at home and then, share it! How to make a musical instrument










Irakurketa: 

Irakurketa librea egingo duzue, zuek aukeratu zer irakurri: komiren bat, aldizkariren bat, egunkariko berriren bat, libururen bat... Etxeko leku lasai batean jarri eta lasai lasai irakurri.

GAUR PROPOSAMEN BATEKIN GATOZ, NAHI DUENARENTZAT. Basoei buruzko informazio polit bat aurkitu dugu norbaitek gaurko irakurketa saioan irakurtzeko aprobetxatu nahi badu, gaztelaniaz dago. 

Hementxe irakurgaia: los grandes bosques
  



Aukerakoa: 


Gaur 16:30etan soinketa zuzenean egingo dugu, animatu gurekin parte hartzera!

ASTELEHENA 4

Kaixo!!! 



Zer moduz joan da asteburua? Primerako eguraldia izan dugu eta aprobetxatuko zenuten, ezta? 

Gaurko lana aurkeztu aurretik, eskolan erabiltzen ditugun liburuen argitaletxeetatik liburu digitalak ikusteko aukera eman digute. Blogeko eskubiko zutabean Santillana eta Superpixepolis atalak ikusten dituzue ezta? 

Gaurko egunean zehar, zuen tutoreak emailera korreo bat bidaliko dizue zuen erabiltzaile eta pasahitzekin. Guk blogean lanak jartzen jarraituko dugu egunez egun eta orain arte bezala dokumentuak txertatuko ditugu. Liburu digitaletan sartzea ez da beharrezkoa, nahi duenak bakarrik erabili dezake.

Bakoitzean nola sartu azaltzeko, bideo batzuk prestatu ditugu.

SANTILLANA (EUSKERA ETA LENGUA)



SUPERPIXÉPOLIS (MATEMATIKA)

Ea oraingoan lortzen duzuen.




 Hemen astelehenean egin beharreko lanak:

Egun on programa!

Eguna etxean ondo asteko, euskaraz abesti polit hau entzutea proposatzen dizuegu. Ea ezagutzen duzuen! Animatzen bazarete, karaokea jarraitu!




Mate:

1. Aurreko asteazkeneko ariketak zuzendu.

   - Piramidearen jarduera zuzendu. Hementxe erantzuna: piramidearen erantzuna
   - Buruketa zuzendu: asteazkeneko buruketaren zuzenketa

2. Logikako ariketa. Hementxe: logika astelehena 4

3. Zatiketa. Zatitzailean bi zifrako zenbaki batekin zatiketa nola egin behar den azaltzen duen bideoa ikusi eta adi entzun bertan ematen den azalpena.



4. Gaur dadoak erabiliko ditugu biderketa eta zatiketak praktikatzeko. Hementxe ariketak: dadoak

5. LAN GEHIAGO EGIN NAHI DUENARI buruketa bat asmatzea proposatzen diogu. Hementxe jarraibideak: buruketa sortzen (Aukera da, ez da derrigorrezkoa denentzako)



Euskera:

Aurreko astean bidaiak prestatu zenituzten, zein politak zuek egindako lanak. Gainera leku oso desberdinak aukeratu zenituzten! Zuek bidalitako lanekin sorpresa bat prestatzen ari gara, aste honetan zehar egunen batean blogean jarriko dugu, adi egon!

1. Gaur euskeran Himalayarekin lotuta dagoen irakurgai bat irakurriko duzue. Irakurtzeko bi aukera ematen dizkizuegu, testua berdina da bietan, baina lehenengo aukera politagoa da.

- 1. aukera: testua Educaplayen irakurri. Hementxe: Himalaya Educaplay

- 2. aukera: testua dokumentu normal batean irakurri. Himalaya testua


2. Ondoren, galdetegia bete beharko duzue. Gogoratu, aurreko galdetegietan bezala, zuen izen-abizen osoak idatzi beharko dituzue. Hementxe galdetegia: Himalayaren galdetegia


Irakurketa: 

Irakurketa librea egingo duzue, zuek aukeratu zer irakurri: komiren bat, aldizkariren bat, egunkariko berriren bat, libururen bat... Etxeko leku lasai batean jarri eta lasai lasai irakurri. 


Aukerakoa: 

Pentsatzeko jolas batzuk proposatzen dizkizuegu, nahi duenak egiteko.

1. Pentsatzeko ariketa: lehenengo zatia eta bigarren zatia

2. Pentsatzeko ariketa: pentsatzeko ariketak dadoa

3. Pentsatzeko ariketa: pentsatzeko ariketak burmuintxoak

4. Pentsatzeko ariketa: 10 desberdintasunak